Publicistica, publicitate, tehnologie
De (autor): Lucian-Vasile Szabo
Comunicarea este o componenta esentiala a evolutiei umane, reprezentand un fenomen complex, care trebuie studiat din perspectiva dezvoltarii limbajelor si prin emergenta in sfera sociala, ca mass-media, iar recent social media, in relatie cu publicitatea, propaganda, artele si tehnologia.
Astfel, acest volum se structureaza pe cinci coordonate: 1. Prezentarea presei ca act de comunicare publica; 2. Evidentierea contributiilor tehnologice la dezvoltarea domeniului; 3. Investigarea valorii de marfa a informatiei, a publicatiilor, radiourilor si televiziunii; 4. Rolul publicitatii si propagandei in viata social-politica; 5. Eforturile depuse in directia castigarii si pastrarii libertatii de exprimare.
Astfel, acest volum se structureaza pe cinci coordonate: 1. Prezentarea presei ca act de comunicare publica; 2. Evidentierea contributiilor tehnologice la dezvoltarea domeniului; 3. Investigarea valorii de marfa a informatiei, a publicatiilor, radiourilor si televiziunii; 4. Rolul publicitatii si propagandei in viata social-politica; 5. Eforturile depuse in directia castigarii si pastrarii libertatii de exprimare.
41.00Lei
41.00Lei
Primesti 41 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
In stoc
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Comunicarea este o componenta esentiala a evolutiei umane, reprezentand un fenomen complex, care trebuie studiat din perspectiva dezvoltarii limbajelor si prin emergenta in sfera sociala, ca mass-media, iar recent social media, in relatie cu publicitatea, propaganda, artele si tehnologia.
Astfel, acest volum se structureaza pe cinci coordonate: 1. Prezentarea presei ca act de comunicare publica; 2. Evidentierea contributiilor tehnologice la dezvoltarea domeniului; 3. Investigarea valorii de marfa a informatiei, a publicatiilor, radiourilor si televiziunii; 4. Rolul publicitatii si propagandei in viata social-politica; 5. Eforturile depuse in directia castigarii si pastrarii libertatii de exprimare.
Astfel, acest volum se structureaza pe cinci coordonate: 1. Prezentarea presei ca act de comunicare publica; 2. Evidentierea contributiilor tehnologice la dezvoltarea domeniului; 3. Investigarea valorii de marfa a informatiei, a publicatiilor, radiourilor si televiziunii; 4. Rolul publicitatii si propagandei in viata social-politica; 5. Eforturile depuse in directia castigarii si pastrarii libertatii de exprimare.
Detaliile produsului
- Categoria: Comunicare Publicitate
- Autor: Lucian-Vasile Szabo
- Editura: TRITONIC
- An aparitie: 2023
- Editie: Necartonata
- Format: 200 x 130 x 13 mm
- Nr. pagini: 200
- Colectie: Comunicare media
- Cod: TRO978-606-749-662-8
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!